Rr Mariatoen / Ien - Gwezenn klok

Ur pennad tennet eus Rodovid BR, ar c'helc'hgeriadur digor.

Den:208509
Jump to: navigation, search
Ezhomm en deus hor servijer eus kalz loazioù evit diskwel gwezennoù bras. Setu perak ne c'hall gwelout an arvererien dizanv nemet 7 remziad diagentidi ha 7 remziad diskennidi en ur wezenn. Ma vennit gwelout ul lignez a-bezh hep enskrivadur, ouzhpennit an testenn ?showfulltree=yes e dibenn chomlec'h URL ar bajenn-mañ. Mar plij, ne lakait e neblec'h all ebet ul liamm eeun ouzh ur wezenn a-bezh.

Ar wezenn-mañ a vod: 9 tiegezh evit 93 a dud eus 6 lignez. 8 eus an dud-man az a d'ober ar strollad kreiz (diagentidi – den pennañ – diskennidi). Kuzhet eo 6 tiegezh gant 5 a dud.

1
1
2
R Adipati Mertadiredja I / R Adipati Bratadiningrat
ganedigezh: R Tum.Bratadinngrat kedudukan pada genealogycal Level 3: Cucu RT Yudanegara /
titl: Wedana Bupati Kanoman Banyumas Th. 1816 - 1830
douaridigezh: Dimakamkan di Pesarean Kebutuh - Sukaradja.
2
3
Mas Ajeng Tirtasura
ganedigezh: Banyumas, Level 1 = putera ke 1 dari 12 putera R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
R Ngabei Kertadiredja / Ngabei di Sokaraja
ganedigezh: Level 1 = putera ke 2 dari 12 putera R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
micher: Wedana Kace (Sokaraja).
Mas Ajeng Mertadikromo
ganedigezh: ., Level 1 = putera ke 3 dari 12 putera R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
R Ayu Malayasari
ganedigezh: Level 1 = putera ke 5 dari 12 putera R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas) NB: Garwo ampeyan Kanjeng Susuhunan PB V, di Surakarta
R Mertawidjaya .
ganedigezh: Level 1 = putera ke 6 dari 12 putera R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
micher: Mantri Guru Sokaraja
Raden Ngabei Kramadiredja
ganedigezh: Level 1 = putera ke 7 dari 12 putera R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
micher: Patih Sindusenan/Panewu Pinisepuh Kepatihan Surakarta
R Ayu Tjakradipura
ganedigezh: Level 1 = putera ke 8 dari 12 putera R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
Raden Ngabei Sasradiredjo
ganedigezh: Level 1 = putera ke 9 dari 12 putera R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
micher: Patih Kabupaten Cilacap
R Ng Soerowidjaya / Mas Soerowigati
ganedigezh: level 1 = putera ke 4 /dari 12 putera dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
Raden Ayu Tumenggung Radjwanti II
ganedigezh: level 1 = putera ke 11 dari 12 putera dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas).
Raden Ngabei Surodimedja
ganedigezh: level 1 = putera ke 12 /dari 12 putera dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
micher: Mantri Guru Jatilawang
Kanjeng Pangeran Adpati Arya Mertodiredjo II
ganedigezh: Level 1 = putera ke 4 dari 12 putera R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas)
micher: > Wedana Bupati Kanoman Banyumas, 21 NOP 1830 sd. 22 AGS -1831
 > Bupati Ajibarang 22-08-1831, sd 06-10-1832 > Bupati Purwokerto I, 6-10-1832, sd. 20-09-1853
eured:
douaridigezh: Wafat dimakamkan di Pesarean Kalibogor-Purwokerto.
3
4
R Nganten Atmaraga
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 1 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860.
micher: Onder - Colleteur Purwokerto
R Ngabehi Kusumadirdja
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 2 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860.
R Ayu Huda Atmadja
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 3 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860.
R Ayu Somadiningrat - Purwokerto
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 4 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860.
R Ngabehi Mangundirdjo .
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 5 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860..
micher: Collecteur onderdistrick Purwokerto
R Ngabehi Mertasuro
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 6 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860..
micher: Mantri Guru Jatilawang
eured:
R Ayu Tumengung Djayadiredja .
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 7 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860..
R Ngabehi Surodiredjo
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 8 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860..
micher: Jaksa di Purwokerto
Kanjeng Pageran Adipati Arya Mertadiredja III
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 9 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860..
micher: Bupati Purwokerto 1860-1879
R Ayu Djayasumitro
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 11 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860..
R Ngabehi Sontodiredjo
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 12 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860..
micher: Patih Banyumas
R Nganten Redjo Muuchamad
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 13 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860..
micher: Penghulu Hakim di Purwokerto.
R Ngabehi Singadiredja .
ganedigezh: Level 2 = Cucu dari R Adipati Metadiredja I / R Adipati Bratadiningrat (Wedana Bupati Kanoman Banyumas), atau putera ke 10 dari 13 putera KPAA Mertadiredja II, Bupati Purwokerto 1853-1860.. .
micher: Onder Collecetur Cilacap
eured:
4
5
Andi Antono
ganedigezh: 22 Genver 1970, Kediri
Andina Antonina
ganedigezh: 18 Meurzh 1971, Kediri
Andivina Antonia
ganedigezh: 14 Ebrel 1980, Mojokerto
R Poespasoepana
ganedigezh: Level 3 = buyut dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera ke 2 dari 3 putera R Singadiredjo , Collecetur Cilacap. NB: Menikah dengan saudara keponakan putra Kepatihan Santadiredjan - Banyumas (Zie C No:13 & no:7)
micher: Mantri Lumbung Purwokerto; Bertempat tinggal di Suikaraja.
eured: Raden Dipasoepana
R Sasrasoebrata / Sadija
ganedigezh: Level 3 = buyut dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera ke 3 dari 3 putera R Singadiredjo , Collecetur Cilacap. NB: Menikah dengan putra Adipati Pringgaatmodjo, Bupati di Kutoardjo.
micher: Asisten Wedana Kasugihan.
Raden Dipasoepana
ganedigezh: Level 3 = buyut dsari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 1 dari 3 putera R Singadiredja, Collecteeur Cilacap. NB Menikah dengan putri dari R Tumenggung Djayadierdja, Bupati Purwokerto ( zie A no:2 & 4; H no:2 & no:13)
eured: R Poespasoepana
5
Tud-kozh
R Ayu Sastrodihardjo / Seneng
ganedigezh: Level 4 = Canggah dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 2 dari 6 putera R Dipasoepana, Patih Purwokerto. NB: Menikah dengan M Sastrodihardjo, Mantri Guru Banyumas;
R Ayu Mangkoeredja / Din
ganedigezh: Level 4= Canggah dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 3 dari 6 putera R Dipasoepana, Patih Purwokerto. NB: Menikah dengan R Mangkoeredja bin R Soemaredja_ Colleteur Purbalingga; Mantri Penjual Banjarnegara; Rumah saat itu di Pur
R Ayu Mangkoedimedja / Djoel
ganedigezh: Level 4= Canggah dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 4 dari 6 putera R Dipasoepana, Patih Purwokerto. NB: Menikah dengan R Mangkoedimedjo bin R Ranadiredja/Wedana Batur; R Mangkoedimedja: Juru tulis Kabupaten Cilacap;
R Soemadi
ganedigezh: Level 4 = Canggah dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 5 dari 6 putera R Dipasoepana, Patih Purwokerto. NB: Menikah dengan Rr Aminah binti M Dr Samingoen, Inf Kebumen;
micher: Ajun Comies S.S. Poerwokerto
R Soeparno
ganedigezh: Level 4= Canggah dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 6 dari 6 putera R Dipasoepana, Patih Purwokerto. NB: Menikah dengan R Ajeng Koeskapinah binti R.M.P. Mangkoesoebroto/Asisten Wedana Kemranjen. Saking garwo: putranipun R A Dr
R Ayu Hardjodarsono / Mar
ganedigezh: Level 4= Canggah dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 1 dari 6 putera R Dipasoepana, Patih Purwokerto. NB: Menikah dengan R Hardjodarsono, Mantri Guru Rawalo; Tempat tinggal saat itu di Purwokerto
Tud-kozh
Kerent
Dion Andriawan
ganedigezh: 19 Genver 1983, Surabaya, Level 1 = putera dari Prof dr Wisnu Suwono, Sp.M(K)
Rr Siti Moekminah
ganedigezh: Level 5 = Wareng dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 1 dari 5 putera R Ayu Hardjodarsono(MAR)binti Hardjodarsono bin Diposoepanan, Patih Purwokerto. NB: Menikah dengan R Daryono Wiryosudirdjo/Verivikatur Betawi, ini putra Mantr
Rr Siti Moeslimah / Moes
ganedigezh: Level 5 = Wareng dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 2 dari 5 putera R Ayu Hardjodarsono(MAR) binti Diposoepanan, Patih Purwokerto. NB: Menikah dengan M Sidik/Comies S.S. Jember.
Rr Siti Aminah
ganedigezh: Level 5 = Wareng dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 4 dari 5 putera R Ayu Hardjodarsono(MAR) binti Diposoepanan, Patih Purwokerto.
Raden Partolo
ganedigezh: Level 5 = Wareng dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 5 dari 5 putera R Ayu Hardjodarsono(MAR) binti Diposoepanan, Patih Purwokerto.
Rr Siti Alimah /Lim
ganedigezh: Level 5 = Wareng dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati di Banyumas), atau putera 3 dari 5 putera R Ayu Hardjodarsono(MAR) binti Diposoepanan, Patih Purwokerto. NB: Menikah dengan Haji R Salim / Pengulu Landrad(Pengadilan Agama) di Salatiga
Kerent
 
== 8 ==
R Soejono
ganedigezh: Pancer ibu/ matrilinial adalah Level 6 = Udeg-udeg dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati Banyumas), atau Rr St Alimah putera 2/6 putera Rr Siti Muslimah, binti R Ay Hardjodarsono(MAR), binti R Diposoepanan, bin R Singadimedja, bin R Ad. Mertadiredja, bin
R Soeprapto
ganedigezh: Pancer ibu/ matrilinial adalah Level 6 = Udeg-udeg dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati Banyumas), atau Rr St Alimah putera 3/6 putera Rr Siti Muslimah, binti R Ay Hardjodarsono(MAR), binti R Diposoepanan, bin R Singadimedja, bin R Ad. Mertadiredja, bin
Rr Wahyoedati
ganedigezh: Pancer ibu/ matrilinial adalah Level 6 = Udeg-udeg dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati Banyumas), atau Rr St Alimah putera 4/6 putera Rr Siti Muslimah, binti R Ay Hardjodarsono(MAR), binti R Diposoepanan, bin R Singadimedja, bin R Ad. Mertadiredja, bin
Rr Soenarti / Nani
ganedigezh: Pancer ibu/ matrilinial adalah Level 6 = Udeg-udeg dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati Banyumas), atau Rr St Alimah putera 5/6 putera Rr Siti Muslimah, binti R Ay Hardjodarsono(MAR), binti R Diposoepanan, bin R Singadimedja, bin R Ad. Mertadiredja, bin
Rr Soemartini
ganedigezh: Pancer ibu/ matrilinial adalah Level 6 = Udeg-udeg dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati Banyumas), atau Rr St Alimah putera 6/6 putera Rr Siti Muslimah, binti R Ay Hardjodarsono(MAR), binti R Diposoepanan, bin R Singadimedja, bin R Ad. Mertadiredja, bin
Rr Mariatoen / Ien
ganedigezh: Pancer ibu/ matrilinial adalah Level 6 = Udeg-udeg dari R Adipati Brotodiningrat_(Bupati Banyumas), atau Rr St Alimah putera 1/6 putera Rr Siti Muslimah, binti R Ay Hardjodarsono(MAR), binti R Diposoepanan, bin R Singadimedja, bin R Ad. Mertadiredja, bin
== 8 ==
Views
Ostilhoù personel
Enklask araokaet